2015. november 27., péntek

Nyilas asztrológia 1.

NOVEMBER 22-ÉN DÉLUTÁN szertartás keretében köszönthetjük a Nyilas jegyébe lépő Napot. Amennyiben ezt átléptető szertartás keretében tesszük, akkor megerősíthetjük magunkban a nagyvonalúság, a jóakarat, az igazságosság, a törvényesség ideáljait, illetve erőt gyűjthetünk az időszak nehézségeit kezelendő. 

25-én mentális, kommunikációs zavarokat, gátoltatásokat tapasztalhatunk; hazugsággal, félrevezetéssel, csalással kapcsolatos „élményeink” lehetnek - vigyázzunk a nyelvünkre (Merkúr, Szaturnusz), (Merkúr Neptun)! 

A 26-án beteljesedő feszült fényszög időzavarral, az időben való „elúszással” kapcsolatos háttérfeszültség képében már egy ideje érezhető volt. Ha sikeresen kezelni tudjuk a november végi kellemetlen helyzeteket, akkor december 1-én remek meglátásaink, intuícióink lehetnek, melyeket éppen kéznél lévő feladataink megoldásánál használhatunk eredményesen.

4-én igazságtalansággal, törvénytelenséggel, hazugsággal, nagyot mondással kapcsolatos kellemetlenségeink lehetnek, főleg akkor, ha születési képletünkben a labilis jegyek 21. foka táján bolygó áll (CRF). 

5-én szertartás keretében léptethetjük be érzelmi tudatfolyamataink jelölőjét száműzetése helyére (Dh). Így elébe mehetünk a depressziós, érzelmi mélyrepüléseknek az önkínzásnak, a szenvedélyességnek,

A 6-án kulmináló kvadrát durvasággal, erőszakossággal, kíméletlenséggel kapcsolatos kellemetlen helyzeteket sejtet (ERJ). Ne engedjük szabadjára akaratunkat, tartózkodjunk minden vakmerőségtől, ingerültségtől, bosszúállástól! 

9-én igen eredetiek, ötletesek lehetünk; bátran ráhagyatkozhatunk a mostanság jelentkező meglátásainkra, intuícióinkra (AS6). 

10-én gondolkodási tudatfolyamataink jelölőjét köszönthetjük a Bak jegyében (Cj). 

11-én váratlan kellemetlenségekben lehet részünk, ha egoista akaratunkat erőltetjük rá másokra (EW6). Ehelyett - használva a megjelenő segítő erőket - viszonyuljunk finoman, nyájasan, szeretettel környezetünk tagjaihoz, vagy foglaljuk el magunkat valamilyen művészi tevékenységgel (DSI). 

14-én nagyon vigyázzunk, hogy ne kövessünk el törvénytelenséget, igazságtalanságot, mert ezekért most komoly árat kell fizetni (ARF). 

19-én és 21-én mentális feszültségeket kell kezelnünk; tartózkodjunk a durva, faragatlan, ideges, extravagáns megnyilvánulásoktól (CMJ) (CR6)!

forrás: http://javas.hu/web/ és http://goncolszabadegyetem.hu/images/hirlevel.pdf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése